Samantha Janssen
Business Consultant
Mijn naam is Samantha Janssen-Taalman en binnen Van Dam Datapartners ben ik werkzaam als Business Consultant. Ik ben inmiddels ruim 12 jaar werkzaam in de wereld van detachering en consultancy. In mijn huidige rol als business consultant ben ik verantwoordelijk voor het optimaliseren van verschillende interne bedrijfsprocessen en ben ik onderdeel van de teams sales en recruitment. Dat betekent dat ik naast mijn werkzaamheden rondom de procesoptimalisaties zowel met klanten als met potentiële nieuwe collega’s het gesprek aan ga en daar krijg ik ontzettend veel energie van!
Ik vind het heerlijk om met mensen in contact te staan, verbinding te leggen, coach/sparringpartner te kunnen zijn en gevraagd en ongevraagd advies te kunnen geven. De diversiteit van de verschillende werkzaamheden maakt mijn werk zo leuk en ik vind het gaaf wanneer we vanuit Van Dam Datapartners hebben kunnen bijdragen aan een vraagstuk van onze opdrachtgevers. In mijn vrije tijd boks, padel en golf ik graag en houd ik van het bourgondische leven!
Ben je nieuwsgierig wat onze organisatie voor jou kan betekenen? Ik plan dan graag een kennismakingsgesprek met je in!

Werkte onder andere voor:



Fan van deze artikelen
Anticiperen op de toekomst? Een data scientist biedt uitkomst
Als gemeente beschik je over een schat aan data en wordt het belang steeds groter om data-gestuurd te werken. Veel gemeenten hebben daarom de hulp ingeroepen van data-analisten. Zij voeren
Word ook onderdeel van het team
Wil jij adviseren op basis van feiten in plaats van onderbuikgevoel? Resultaten meten en zien, zonder te gokken? Inzicht en grip krijgen op belangrijke maatschappelijke thema’s bij bijvoorbeeld gemeente, kinderopvang of zorg? Onze datagedreven professionals weten hoe, en daar kun jij onderdeel van zijn! Onze adviseurs en BI consultants delen graag hun kennis en ervaring.
Met behulp van dashboards, analyses, business cases en onderzoeken, helpen wij de schat aan beschikbare data om te zetten naar waardevolle stuurinformatie. Door de juiste vragen te stellen en de data in context te plaatsen, stellen wij organisaties in staat om goede strategische beslissingen te nemen.